Flickr

  • Flickr
    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from haxa. Make your own badge here.

NewsCloud Headlines

Theme Songs

July 2008

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Powered by FeedBurner

Blog powered by Typepad
Member since 08/2003

« Review: Statistical Analysis Simplified | Main | Sum of the whole? Sum of each part? »

Thursday, September 18, 2003

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d83451dd1369e200d83420e77353ef

Listed below are links to weblogs that reference Satay Kajang Hj. Samuri:

» Bad Satay Men from Perpetual Permutating Perceptions || Les Perceptions Permutent Perpétuelles
One of the representatives of the ever popular Satay Hj Samuri have pleaded guilty of discharging toxic effluents. I used to go to Hj Samuri quite frequently espcially their branch at Awan Besar, KESAS, not because it is THAT good,... [Read More]

Comments

faiz

saya ingin awak punya biodata dan apa yang wak laku kan untuk sampai ketahap ni pada masa akan datang.ok

estergrace

minta maaf tuan kalau mengganggu.
saya ester dari sekolah st.cecilia ingin meminta maklumat mengenai biodata tuan,cabaran yang tuan alami sebelum mencapai kejayaan sebegini untuk folio saya. boleh hantar selepas tuan terima massage ini.kerjasama tuan sangat di hargai...ester.

Shamsulkamal

Saya ingin mengetahui adakah Satey Kajang Hj Shamuri adalah secar Francais atau tidak. jika ya, Saya berminat utk menceburinya...

Salina Muhamad

assalammualaikum...

Adik saya sedang mengandung dan dijangka melahirkan pada August akan datang.Dia begitu teringin ingin menikmati satay Haji Samuri tetapi jarak yang jauh antara JB dan KL menyukarkan hasrat untuk beliau ke mari. Oleh kerana saya menetap di Keramat, saya ingin meminta jasa baik tuan haji untuk memberi saya no telefon untuk dihubungi supaya saya boleh mendapatkan info bagaimana untuk membeli satay yang belum dimasak untuk dibawa ke JB...

terima kasih

abdul hakim abu bakar

ssalamualaikum..
saya pelajar sma toh puan hajah rahmah sabah telah diberi tugasan menyiapkan folia tokoh usahawan di Malaysia. Saya telah memilih Hj Samuri sbg pilihan saya.
Jadi,utk menyiapkan folio saya, saya memerlukan serba sedikit latar belakang tentang Hj Samuri dan perkara-perkara spt berikut;
1)nama penuh
2)tarikh lahir
3)tempat lahir
4)tempat pengajian(rendah & menengah )
5)cabaran(yg telah & sedang di hadapi)
6)cara mengatasi cabaran tersebut
7)kejayaan yg telah dicapai setakat ini
8) gambar hj smauri sbg lampiran

saya amat berharap agar pihak tuan haji dapat membantu saya dalam masa terdekat ini...
kerjasama daripada pihak tuan haji amat2 saya hargai..
sekian,assalamu'alaikumwrhmatullahiwbrkatuh...

yan

Assalamualaikum..tuan haji...saya amat memerlukan bantuan tuan haji berkenaan sate kajang dengan secepat mungkin...terutamanya analisis indurtri...rancangan pengeluaran....rancangan kewangan..bantuan drpd tuan haji amat diharapkan...
emailkan kpd saya...izyanadiah@yahoo.com

khairul

aslkm..

boleh tak emailkan saya no tel dan alamat Tuan Haji Samsuri?
jika diizinkan allah dapat kiranya saya mengembangkan perniagaan beliau.terima kasih

khairul

aslkm..

boleh tak emailkan saya no tel dan alamat Tuan Haji Samsuri?
jika diizinkan allah dapat kiranya saya mengembangkan perniagaan beliau.terima kasih

Anuar

Saya adalah seorang pelanggan tetap yang sering berkunjung ke restoran tuan di BBB. Pada 25/5/06 jam 8.20 malam yang lalu sekali lagi saya mengunjungi restoran tuan. Alhamdulillah dari kunjungan pelanggan sangat memuaskan, sehinggakan tiada tempat kosong. Namun tidak menimbulkan masalah bagi saya kerana hanya membeli untuk dibawa pulang. Setelah pesanan dibuat maka saya menunggu diluar, sambil memerhati gelagat pelanggan dan pekerja tuan. Hampir satu jam berlalu, pelanggan terus datang dan pergi, sehinggakan yang datang lewat pun telah pulang. Dimanakah silapnya!! Dari pemerhatian yang saya lakukan didapati beberapa pelanggan telah menyatakan kepada pekerja tuan bahawa mereka ingin cepat. Maka adalah diantara pekerja tuan yang memindah-mindahkan kertas pesanan yang tergantung disitu.
Saya suarakan perasaan tidak puas hati kepada pekerja tuan, namun siapalah saya. Pada hakikatnya sampai bilakah perkara sebegini akan terus berlaku dan sesabar manakah pelanggan tuan akan terus memerhati dan menunggu? Kali pertama atau kedua mungkin mereka boleh bersabar, namun jika ianya berterusan maka mereka akan melupakan hasrat untuk berkunjung lagi. Oleh yang demikian tindakan segera perlu dilakukan untuk menjaga hati pelanggan tuan.
Sebelum saya berundur diri terlebih saya memohon maaf sekiranya komen ini menyinggung perasaan tuan.
Sekian terima kasih.
Wassalam.

Nor Dalilah bt Mahmood

Saya berminat untuk membuka francais di Kota Bharu,Kelantan. Boleh berikan apakah syarat2 yang diperlukan? Tq.

mohamad yussri

Selamat sejahtera,Tuan
saya pelajar kolej universiti islam selangor darul ehsan. ingin tahu tentang biodata tuan mengenai:
1.Nama
2.umur
3.Latar belakang
4.bidang yg diceburi
5.cabaran
6.cara mengatasi cabaran
7.kejayaan
8.salasiah keluarga tuan
HArap Tuan dapat e-mailkannya
secepat mungkin.
Terima kasih

Kong Kai Huang

Err... tuan boleh saya tanya sedikit tentang biodata encik seperti:
1.NAMA
2.UMUR
3.LATAR BELAKANG TUAN
4.CABARAN
5.BIDANG YANG DICEBURI
6.CARA MENGATASI CABARAN
boleh hantarkanya secepat mungkin kerana saya sedang membuat projek perniagaan

azrul

apahal semua dok mengipas Hj.shamuri nie...
biarla family dia buat bisnes...korang dok menempek je baik p bukak biz sendiri...
yang student2 tu takyah la,, baik la korang cari yang bukak bank ke,pemaju ker,telekomunikasi ker....satay yang korang nak ish...ish...
anyway satay hj.shamuri dah kureng sket lar...bebudak dia masak tak betu..banyak mentah...boleh cari kat KESAS mesti mentah...

norhidayu

assalammualaikum..

saya ingin meminta bantuan dari pihak tuan tentang ramuan
dan cara2 untuk membuat satay.saya harap tuan dapat m`balasnya dengan segera.terima kasih

koh chin yin

Selamat sejahtera,tuan
Saya palajar yang bersedia membuat projek mengenai perniagaan.
saya ingin mendapat....tentang tuan
1) nama penuh
2) nama kedai
3) Umur tuan
4) Pengalaman berniaga
5) Alamat kedai
6) Pendidikan
7) cabaran yang dihadapi
8) cara mengatasi cabaran
9) Kejayaan

Saya berharap tuan dapat membalas jawapan lebih awal

Koh

Selamat sejahtera,
Saya pelajar dari Selangor ingin tahu biodata tuan
1.Nama
2.Umur
3.Pengalaman berniaga
4.Alamat Perniagaan
5.Pendidikan
6.latihan/kursus
7.cabaran yang dihadapi
8.cara mengatasi cabaran
9.Kejayaan yang dihadapi
10.Nama perniagaan

Saya harap pihak tuan dapat membalas jawapan kepada saya secepatmungkin


sabira

assalamualaikum,Tuan

saya pelajar maktab mahmud ingin tahu tentang biodata tuan mengenai:
1)nama penuh
2)pengalaman berniaga
3)Latar belakang tuan dan syarikat tuan
4)cabaran(yg telah & sedang di hadapi)
5)cara atasi cabaran
6)kejayaan sekarang
7)gambar tuan sebagai lampiran
8)bidang yg diceburi


*bio ini saya amat perlukan untuk assignment sekolah saya.harap permintaan saya ini mendapat maklumbalas dari Tuan haji secepat mungkin.

Harap Tuan dapat emailkan ke (sabira_92@yahoo.com) maklumat ini secepat mungkin.
kerjasama dari pihak tuan amat saya hargai.
Terima kasih.
wassalam

Mohd Fauzan Bin Mohd Zaini

assalamualaikum,
sy plajar Maktab Mahmud Alor Star Kedah,ingin mengetahui mengenai:
1)nama penuh
2)tarikh lahir
3)tempat lahir
4)tempat pengajian(rendah & menengah )
5)cabaran(yg telah & sedang di hadapi)
6)cara mengatasi cabaran tersebut
7)kejayaan yg telah dicapai setakat ini

*bio ini saya amat perlukan untuk assignment sekolah saya.harap permintaan saya ini mendapat maklumbalas dari Tuan haji.
*Saya berharap Tuan Haji dapat menghantar maklumbalas ke alamat ini dengan segera kerana kesuntukan masa.
F4zan_me_pisces@yahoo.com.my

iqa

assalamualaikum..
saya pelajar mrsm serting telah diberi tugasan menyiapkan folia tokoh usahawan di Malaysia. Saya telah memelih Hj Samuri sbg pilihan saya.
Jadi,utk menyiapkan folio saya, saya memerlukan serba sedikit latar belakang tentang Hj Samuri dan perkara-perkara spt berikut;
1)nama penuh
2)tarikh lahir
3)tempat lahir
4)tempat pengajian(rendah & menengah )
5)cabaran(yg telah & sedang di hadapi)
6)cara mengatasi cabaran tersebut
7)kejayaan yg telah dicapai setakat ini
8) gambar hj smauri sbg lampiran

Harap Tuan dapat emailkan ke (gurl_zero@hotmail.com) maklumat ini secepat mungkin.
kerjasama dari pihak tuan amat saya hargai.
Terima kasih.
wassalam

mardiah sulaiman

saya nak mengetahui tentang biodata,latar belakang pendidikan,pengalaman bekerja sebelum menjadi usahawan, prestasi syarikat,sejarah syarikat,bagaimana mula menjadi usahawan.

thinageswari A/P devadas

selamat sejahtera encik,
saya memerlukan biodata encik [nama,jenis perniagaan yang diceburi,pengalaman berniaga,latar belakang[pendidikan dan latihan],cabaran,cara mengatasi cabaran dan kejayan].maklumat ini amat penting kepada saya untuk membuat folio usahawan.kerjasama encik amat
saya hargai.dengan ini saya berharap bahawa encik dapat
menghantar maklumat yang diperlukan secepat yang mungkin.terima kasih untuk kerjasama encik.

naziroh

askum,tuan hj sy terlebih dahulu ingin memohon kerjasama tuan agar dapat memberi biodata tuan serta ttg kekuatan,kelemahan serta cabaran dlm persaingan perniagaan yang tuan jalankan. mohon kerjasama tuan dengan segera..terima kasih.

afifah

assalamualaikum,
sy plajar smk.st francis konven kota kinabalu,ingin mengetahui mengenai:
1)nama penuh
2)tarikh lahir
3)tempat lahir
4)tempat pengajian(rendah & menengah )
5)cabaran(yg telah & sedang di hadapi)
6)cara mengatasi cabaran tersebut
7)kejayaan yg telah dicapai setakat ini

*bio ini saya amat perlukan untuk assignment sekolah saya.harap permintaan saya ini mendapat maklumbalas dari Tuan haji.
*maklumbalas Tuan Haji boleh di hantar ke alamat ini
ifa_akk@yahoo.com.my
*sekian terima kasih.

YAN

Saya ingin mengetahui lebih lanjut tentang perniagan sate tuan haji,saya amat memerlukan info terkini daripada tuan haji tentang perniagaan yang dijalankan oleh tuan haji,diharap tuan dapay membalas email kpd saya.bantuan daripada tuan haji amat diharapkan secepat mungkin.

YAN

Saya ingin mengetahui lebih lanjut tentang perniagan sate tuan haji,saya amat memerlukan info terkini daripada tuan haji tentang perniagaan yang dijalankan oleh tuan haji,diharap tuan dapay membalas email kpd saya.bantuan daripada tuan haji amat diharapkan secepat mungkin.

The comments to this entry are closed.